FAQ
Mon compte
Votre identifiant est votre adresse e-mail. Si vous avez égaré votre mot de passe, il vous suffit de cliquer sur « Mot de passe oublié ? »,lien qui se trouve au niveau de la page de connexion ; un mail vous sera envoyé pour réinitialiser votre mot de passe.
Mijn account
Bestelling
Helaas kunt u uw bestelling niet annuleren of wijzigen. Stuur het na ontvangst gewoon terug.
Uw winkelmandje kan maximaal 25 regels bevatten
Om te profiteren van een voordeelcode, hoeft u deze alleen maar in uw winkelmandje in te voeren. Als de code niet in aanmerking komt, zorg er dan voor dat u de voorwaarden van de aanbieding volgt. Om dit te doen, raadpleegt u de details van de toekenningsvoorwaarden van uw aanbieding door op deze link "voorwaarden van onze aanbiedingen" te klikken.
Levering
Sommige artikelen die u hebt besteld, zijn helaas niet meer beschikbaar, ook al worden ze nog steeds ten onrechte weergegeven als beschikbaar op de site. In uw webaccount blijft het item in behandeling. Het wordt niet naar u verzonden, maar zodra de update is voltooid, wordt het bedrag binnen 10 dagen rechtstreeks op uw bank- of PayPal-rekening teruggestort.
Je kan de verschillende stadia van bezorging van je pakket volgen op:
• Uw klantengedeelte onder "Mijn bestellingen"
• Op de website van onze vervoerder Colis Privé
De status "bestelling bevestigd" geeft dat aan
uw pakket heeft ons magazijn verlaten, dat wil zeggen dat onze logistieke afdeling de fabricage en het vertrek voor levering bevestigt. Dit betekent niet dat uw bestelling bij u wordt afgeleverd. Als je eenmaal observeert
dat uw bestelling in deze status is geplaatst, moet u de tijd wachten die is aangegeven bij het plaatsen van uw bestelling om uw pakket te ontvangen.
Je kan de verschillende stadia van bezorging van je pakket volgen op:
• Uw klantengedeelte onder "Mijn bestellingen"
• Op de website van de vervoerder https://www.mondialrelay.fr
De status "bestelling bevestigd" geeft dat aan
uw pakket heeft ons magazijn verlaten, dat wil zeggen dat onze logistieke afdeling de fabricage en het vertrek voor levering bevestigt. Dit betekent niet dat uw bestelling is aangekomen bij het relaispunt. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je pakket bij je afhaalpunt is aangekomen.
Het wijzigen van de bezorgmethode of het adres is helaas niet mogelijk.
Retour
Ben je van gedachten veranderd of wil je gewoon even nadenken? U heeft 30 dagen om te beslissen. En voor elke aankoop (ongedragen, ongewijzigd, ongewassen), kunt u een terugbetaling aanvragen.
U kunt kiezen voor retourneren:
• In Cyrillus-winkels
Ga naar een van onze winkels, neem je retourbon of je factuur mee. Uw retour en terugbetaling worden onmiddellijk verwerkt.
• In Mondial Relay-punt
Het enige wat u hoeft te doen is de retourzending vooraf aan te geven in uw klantenzone, vervolgens uw retourformulier uit te printen, het linkerdeel in uw pakket te doen en het rechterdeel op het pakket te plakken. Geef het af op het Relay Point van uw keuze. Volg uw pakket met behulp van het nummer op uw label.
Cadeaukaart
Een Cyrillus-cadeaukaart of e-cadeaukaart is een waardebon waarmee de begunstigde zijn aankopen kan betalen, in één of meer termijnen, tot het saldo of de vervaldatum van de geldigheid is uitgeput, in Cyrillus-winkels. Het is een jaar geldig vanaf de datum van aankoop, ook tijdens promotionele acties. U kiest zelf het bedrag dat u op de cadeaukaart wilt laden van € 10 tot € 150. Wil je een cadeaukaart van meer dan € 150,-, dan kun je meerdere cadeaukaarten kopen.
De aankoop van een cadeaukaart of e-cadeaukaart op onze website zal zeer binnenkort beschikbaar zijn.
In de tussentijd kun je een cadeaukaart of e-card kopen in onze winkel
Je cadeaubon of e-giftcard is zeer binnenkort te gebruiken op onze nieuwe site en vanaf vandaag in onze winkels. Deze is verlengd tot september 2023