FAQ
Onze nieuwe site is online! Onze teams zijn nog steeds gewend om het sneller, ergonomischer en efficiënter te maken. Het zal zeer binnenkort 100% operationeel zijn
N"Onze wens is om u de beste winkelervaring te bieden. Zo profiteert de site van een nieuwe setting. We hopen dat je het leuk vindt en je onderdompelt in het universum van ons prachtige merk. Onze wens is om je de beste winkelervaring te bieden. Zo profiteert de site van een nieuwe setting. We hopen dat je het leuk vindt en je onderdompelt in het universum van ons mooie merk. Sommige functies zijn nog in ontwikkeling en momenteel niet beschikbaar. Bedankt voor het begrip.
Ja, u kunt nog steeds uw inloggegevens gebruiken om in te loggen op uw account. Als u een verbindingsprobleem heeft, kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen.
Momenteel is deze optie niet functioneel. Uw geschiedenis is over een paar dagen weer zichtbaar.
Ons loyaliteitsprogramma is in ontwikkeling. Uw loyaliteitsvoucher is niet meer bruikbaar, maar geen paniek, deze wordt terug omgezet in punten en u kunt deze punten zeer binnenkort in de winkel of op Cyrillus.fr gebruiken. Nog even geduld, ons nieuwe loyaliteitsprogramma komt eraan...
Uw loyaliteitspunten worden automatisch omgezet naar ons nieuwe loyaliteitsprogramma. Nog even geduld, het komt eraan...
Het gebruik van je welkomstkorting is momenteel niet beschikbaar, deze wordt uiteraard verlengd. Nog even geduld, ons nieuwe loyaliteitsprogramma komt eraan...
De aankoop van een cadeaubon of e-cadeaubon op onze website is zeer binnenkort beschikbaar. In de tussentijd kun je een cadeaubon of e-card kopen in een van onze winkels.
Je giftcard of e-giftcard is zeer binnenkort te gebruiken op onze nieuwe site en vanaf vandaag in onze winkels. Als de geldigheidsdatum na 1 juni 2022 afloopt, wordt de geldigheidsduur automatisch verlengd tot 30 Juni 2023.
Notre service e-réservation est momentanément indisponible. Merci de votre compréhension.
Nog een beetje geduld. In de tussentijd kunt u profiteren van particuliere verkoop in de winkel.
Om je een kwaliteitsvolle service te bieden en om bepaalde Home-artikelen aan je te kunnen leveren, zijn ze nog niet beschikbaar. Bedankt voor uw begrip.
Ja, je kunt het in de winkel laten bezorgen.
Retour
Ben je van gedachten veranderd of wil je gewoon even nadenken? U heeft 30 dagen om te beslissen. En voor elke aankoop (ongedragen, ongewijzigd, ongewassen), kunt u een terugbetaling aanvragen.
U kunt kiezen voor retourneren:
• In Cyrillus-winkels
Ga naar een van onze winkels, neem je retourbon of je factuur mee. Uw retour en terugbetaling worden onmiddellijk verwerkt.
• In Mondial Relay-punt
Het enige wat u hoeft te doen is de retourzending vooraf aan te geven in uw klantenzone, vervolgens uw retourformulier uit te printen, het linkerdeel in uw pakket te doen en het rechterdeel op het pakket te plakken. Geef het af op het Relay Point van uw keuze. Volg uw pakket met behulp van het nummer op uw label.